Slovacia: parlamentul nu a legalizat avortul medicamentos/pilula avortiva

Slovacia Pilula avortiva

Saptamana aceasta, Parlamentul Slovaciei nu a legalizat avortul medicamentos/pilula avortiva. Astfel tinerele din Slovacia nu vor avea “sansa” experientei acestei tinere din Romania:

“Am aflat ca sunt insarcinata in luna ianuarie a acestui an…

Sunt inca la liceu in clasa a XII-a.

Cand am vazut testul de sarcina, m-am speriat foarte tare, nu mai stiam ce sa fac!

L-am sunat disperata pe prietenul meu, care e tot la liceu cu mine, si i-am spus, plangand, ce-am patit!

S-a speriat si el, zicea ca-l omoara mama lui, ca vrea sa mearga la facultate… !

Si-a sunat sora mai mare, care i-a zis sa mergem la un medic sa fac avort!

Ideea unui avort m-a speriat si mai tare, dar mi-am dat seama ca nu prea am de ales.

Imi era frica de parintii mei!

Îmi era rusine de colegi, stiam ca se vor uita la mine ca la o prostituata sau ceva de genul… !

Prietenul meu incerca sa ma linisteasca si m-a convins sa merg la un cabinet ginceologic. Acolo, doctorita mi-a facut ecografie si mi-a spus ca sunt in sase saptamani de sarcina si ca daca ma grabesc ma pot duce la Spitalul Judetean, unde mi se poate face avort medicamentos.

Mi-a explicat ca pot alege varianta asta sau un chiuretaj.

Cuvantul “chiuretaj” m-a speriat si mai tare, asa ca am plecat la spital sa fac avortul medicamentos.

Eram mai multe fete acolo si asteptam toate la usa sa vina medicul.

Am luat cu toate cate o pastila.

Ma uitam la ele cu groaza, imi imaginam copilasul meu, ma durea sufletul…!

Am inceput sa plang, iar o asistenta a inceput sa tipe la mine, ca e prea tarziu sa plang acum! Mi-au dat si a doua pastila si am inceput sa am contractii puternice.

Ma durea totul, imi venea sa plang, dar stiam ca daca plang, se va supara asistenta.

Am incercat sa adorm, dar nu puteam.

Pana la urma, i-am zis asistentei ca vreau sa merg la baie.

Acolo, la baie am simtit… cum a iesit… din mine… ceva…

Am avortat copilul meu in WC!

Am inceput sa plang, a venit asistenta si mi-a zis ca asa e normal, ca am avortat si asta-i important!

Mi-a spus ca pot sa plec acasa si sa revin la control in doua saptamani.

Acum, inca visez noaptea, sange, si am in minte imagini din spital.

Am noroc ca prietenul meu e langa mine, ca, singura, nu cred ca as fi putut face fata.

Sper sa treaca… si cosmarurile…!”, ne-a spus plangand Alexandra.

Citi si :

INFORMATII DESPRE “PILULA AVORTIVA” SI ALTERNATIVE

http://www.adevarul.it/stiri/actualitate/pilula-care-induce-avortul-pas-civiliza-ie-otrava

http://adevarul.ro/news/societate/pastila-avort-ajuns-romania-1_50abda537c42d5a663815179/index.html#

Tags: , , , ,

About pontesvitaeromania

DANIELA PAUN, PRO VITA MEDICUS OPERANTES IN BUCHAREST, ROMANIA

Leave a Reply

downpride

diversity is our business

From Rome

An International Venue for Catholic Thought

Surviving Sibling

Abortion Hurts Siblings And Others

EAPC Blog

The Blog of the European Association of Palliative Care (onlus)

In Caelo et in Terra

The Catholic Church in the Netherlands viewed from within

Dominus mihi adjutor

The Lord is my help - a monk's-eye view of things

Finer Femininity

For Women Striving to Live a Joyful, Traditional Catholic Life in an Un-Catholic World

NuvaRing Truth

The real truth about the ring

Eén van Ons - Vlaanderen

Europees burgerinitiatief 'One of Us' / 'Un de Nous'

The Catholic Gentleman

Be a man. Be a saint.

Mănăstirea Sfânta Familie

Comunitatea Sfântul Ioan

Church Militant TV News

Truth in Catholic Reporting

"UNUL DINTRE NOI" ROMANIA

1,901,947 EUROPENI CARE APARA VIATA

Demograf

|||_||__|___Demografie in timp real

Gabriel Project Information Center

YOU CAN BE AN ANGEL AND YOUR PARISH CAN BE A HOST OF ANGELS

