“Şocant! O realizatoare tv a fost la un pas de moarte după o întrerupere de sarcină”

Person small

Titlul de mai sus este mai des intalnit in presa pro-life din SUA de exemplu in sarcini de 33 de saptamani, la Planned Parenthood, cel mai important provider de avorturi.  Si mai putin in Europa, vezi cazul de la clinica Marie Stopes din Londra (sarcina de 20 de saptamani).

In Romania, cu avort legal de 55 de ani, titlul poate fi considerat  surprinzator:

http://www.click.ro/vedete/romanesti/o_realizatoare_tv_a_suferit_o_intrerupere_de_sarcina_care_i-a_pus_viata_in_pericol-realizatoare_tv_nu_mai_poate_face_copii_0_1678032183.html

O realizatoare tv a trăit coşmarul vieţii într-un cabinet ginecologic de pe Calea Victoriei. Însărcinată în zece săptămâni, tânăra a solicitat o întrerupere de sarcină, dar a ajuns de urgenţă la Spitalul Universitar cu hemoragie. Medicii au fost nevoiţi să-i facă histerectomie ca să o salveze, iar acum nu mai poate avea niciodată copii.

“Am găsit un cabinet la această adresă şi am fost acolo la un control pentru că aveam dureri. M-a urcat pe masă şi mi-a spus că am o rană de la un control anterior care trebuie cauterizată.

Mi-a spus că durează vreo 10 minute şi o să fie bine, dar nu am semnat niciun act pentru vreo intervenţie întrucât nu ştiam exact ce urmează să facă.

Apoi am simţit nişte dureri foarte mari, am început să ţip şi i-am spus să mă lase să mă dau jos de pe masă. Doctorul a început să urle la mine să tac din gură şi a bruscat-o şi pe prietena mea, care a încercat să îl oprească.

Am văzut că sunt plină de sânge şi am tot ţipat: «Chemaţi poliţia! Mă omoară!» până am rămas inconştientă”, a mărtuirisit pentru “Ring”, femeia a căreie identitate nu a făst dezvăluită.

Contactat de Click!, medicul Josef Kopp ne-a declarat că nu este vorba despre o greşeală medicală. Ginecologul a subliniat că şi-a făcut meseria şi a înştiinţat-o pe realizatoarea tv asupra riscurilor la care se expune, ba chiar mai mult femeia ar fi semnat o hârtie pe propria răspundere.

“Această persoană şi-a făcut programare şi a venit la cabinet la începutul lunii august . I-am făcut o ecografie, am văzut că sarcina avea 10 săptămâni. Mi-a cerut să-i fac un chiruretaj.

Este vorba despre o femeie în vârstă de 40 de ani, care în urmă cu zece ani a suferit o operaţie cezariană, uterul ei a fost supus deja la o traumă. Sarcina s-a implantat tocmai pe cictrice, iar în timpul operaţiei la care am supus-o a început să sângereze abundent.

Am încercat să opresc hemoragia, 15-20 de minute. Am văzut că nu reuşesc şi am chemat ambulanţa” , ne-a declarat Joseph Kropp, medic de naţionalitate germană, care lucrează în România din 1994.

Am fost internată 14 zile în spital până să-mi revin şi am fost operată. Am fost, pur şi simplu, măcelărită de acel medic în cabinetul lui. Acum am rămas fără un organ şi nu mai pot face copii toată viaţa.

În urma acestui incident, doctorul a fost acţionat în judecată. Potrivit “Ring”, la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti,  există un dosar penal sub aspectul săvârşirii infracţiunii de vătămare corporală gravă.

http://www.expresspress.ro/incredibil-facut-un-avort-fara-ca-pacienta-sa-si-doreasca-acest-lucru/

http://www.wowbiz.ro/povestea-de-viata-a-lenei–care-a-fost-macelarita-de-un-ginecolog–a-bulversat-o-pe-adelina–si-a-retrait-drama–in-direct-vezi-aici-ce-sfaturi-ii-da-_67591.html

Tags: , , , , , , , , , , ,

About pontesvitaeromania

DANIELA PAUN, PRO VITA MEDICUS OPERANTES IN BUCHAREST, ROMANIA

Leave a Reply

downpride

diversity is our business

From Rome

An International Venue for Catholic Thought

Surviving Sibling

Abortion Hurts Siblings And Others

EAPC Blog

The Blog of the European Association of Palliative Care (onlus)

In Caelo et in Terra

The Catholic Church in the Netherlands viewed from within

Dominus mihi adjutor

The Lord is my help - a monk's-eye view of things

Finer Femininity

For Women Striving to Live a Joyful, Traditional Catholic Life in an Un-Catholic World

NuvaRing Truth

The real truth about the ring

Eén van Ons - Vlaanderen

Europees burgerinitiatief 'One of Us' / 'Un de Nous'

The Catholic Gentleman

Be a man. Be a saint.

Mănăstirea Sfânta Familie

Comunitatea Sfântul Ioan

Church Militant TV News

Truth in Catholic Reporting

"UNUL DINTRE NOI" ROMANIA

1,901,947 EUROPENI CARE APARA VIATA

Demograf

|||_||__|___Demografie in timp real

Gabriel Project Information Center

YOU CAN BE AN ANGEL AND YOUR PARISH CAN BE A HOST OF ANGELS

